czwartek, 11. pa?dziernika 2012
Gołębie
Dzisiaj rano w autobusie widziałam starszego pana z pięknymi, białymi gołębiami siedzącymi na ramieniu. Gołębie zachowały się spokojnie, jakby od zawsze tak jeździły. Sprytne ptaki, poco łatając tracić energie jak można używać transport publiczny? Wszyscy się gapili na to smieszne trio jak na alieny, niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia.
W Brukseli jeżdżenie tramem, metro i autobusem to zawsze przygoda. Muzycy grający w metro upiększają dzień, a piecioklasisci bijący się na przystanku pogorszają humor. W ogóle zdaje się ze przemoc tutaj nikomu nie przeszkadza. Na każdym rogu widzi się n.p. matki które tłuką swoje 2-latki, albo chłopakow bez żadnego szacunku dla swoich dziewczyn. Oczywiście nie zwracając takim ludziom uwagi samemu się to popiera. Ale za bardzo się boje żeby ryzykować :( niestety jestem tchórzem.

Jezyk nam wszystkim coraz latwiej przychodzi. Jedynie na informatyce ani słowa nie rozumiem, ale to może dlatego ze zamiast słuchać profa filozofujemy o brodach, inteligencii i autyzmie ;). Dziwie się ze tyle rozumiem chociaż od trzech lat nie mialam chemii ani fizyki. Oczywiście mam tez duze deficyty, ale ogólnie większość zadań da się rozwiązać.

Zrezygnuje z dope’a, bo byłabym jedyną nie-Belgijką dlatego ze wiele jednak się nie odwazy. Ja tez niebardzo wiem co o tym myśleć (jak juz pisalam, jestem tchorzem). Jeden student psychologii z sąsiedniego uniwersytetu nam radzil żeby tego w naszym fakultecie nie robić, bo jest on znany z bardzo nieludzkich rytuałów. Filozofia tego jest ze wszyscy przechodzą przez to samo piekło i tworzy więź przyjaźni na całe życie. Ja raczej mysle ze tak naprawde dope to fajna okazja dla chłopaków z Kringu zobaczyc duzo nagich studentek na raz. Nie zrobie dope, ale chciałabym to widziec, co się raczej nie uda bo tylko ochrzczeni ludzie mogą siedzieć w publiczności. Jest ich zwykle dość duzo ( ok. 400 ).
Po trzech tygodniach dalej nie mam karty studenckiej, bo musza zmienic mój numer a urzedy w Brukseli są okropnie wolne…
Conajmiej jutro z poczty odbiorę spodnie do sportu żeby w następnym tygodniu zacząć zgre w badmintona. One są z prezentem urodzinowym od mojego rodzeństwa i bardzo się na nie ciesze :)

... comment

 
no ja bym Cie tchorzem nie nazwala, co kraj to obyczaj i byloby naiwne sadzic ze Twoje zwracanie uwagi albo protesty przyniosly by wiecej niz podbite oko Niki, albo co gorsza 2 podbite oczy Niki:), a szkoda takich pieknych oczu. to odnosnie przemocy w Belgii.
No ja bym na twoim miejscu tez zrezygnowala z dope chocby i z tego wzgledu zeby extra nie dostac za wszystkich niemcow z pania premier na czele, :)

... link  


... comment