sobota, 17. listopada 2012
Nowości
Czy ktoś z was wie jak można zmienić layout/design bloga? Strasznie mnie wkurza to czerwone cos na białym tle, wstydzę się ze mój ważniejszy blog jest taki brzydki. W wordpressie się znam, ale na bloggerze nie mam pojęcia jak to zrobić. (strasznie nam brakuje informatyka w rodzinie… niestety nikt, nawet brat nie chce zostać informatykiem ale za to inżynierem ;)
Z mieszkańcami domu we wtorek mieliśmy małą impreze. Bardzo śmieszne było nasze angielsko-francuskie porozumiewanie. Każdy cos przyniósł do jedzenia i picia, tylko jedna dziewczyna z domu nie przyszła bo z jakiegoś powodu nas nie cierpi. Ale było fajnie, i miałam co najmniej powód żeby dokładnie wysprzątać pokój :) .
Test z genetyki był łatwy, myślę ze dobrze mi wyszedł w przeciwieństwie do chemii. Pani z chemii była wściekła z powodu katastrofalnych wyników i powiedziała nam żebyśmy zwiewali z powrotem do Niemiec. Ale to był tylko test a nie egzamin, także za dwa miesiące dopiero czeka nas prawdziwe piekło. Uczymy się codziennie, nawet w weekend, niektórzy 10 godzin dziennie. Powoli jestem na poziomie naszych byłych studentów chemii, którzy o dziwo tez nie zdali testu.
Dzisiaj mnóstwo ludzi z psami widziałam w mieście, a może tylko tak się wydaje. Wszystkie z nas strasznie chcielibyśmy mieć psy, ale jak już to dopiero za rok. Tutaj na skraju Brukseli jest wiele parków, lasów i jezior, a zajęć obowiązkowych zbyt wiele nie mamy.
Ciesze się na nastepny weekend kiedy zobaczę rodzine. Wszyscy w ten weekend wyjechali także jestem zmuszona do nauki cały dzień…
Jutro moze pojde na targ po owoce i jarzyny, nie bylam jesce na zadnym.

Ściskam was mocno :)

... comment

 
Witaj nicolein!
Ale zabawna historia z tą chemią i zwiewaniem do Niemiec.Ale z pewnością będziecie ją mieli w małym palcu.Może warto zapytać starszych roczników ale tych na 3-4 roku jak się to zdaje żeby zdać...Strasznie Wam współczujemy takiej stresującej osoby....może wkrótce odejdzie na emeryturę ;)Należy w siebie wierzyć i myśleć pozytywnie-Wiktoria i Mati chcieliby odwiedzić swoją kuzynkę w Brukseli więc nie możesz teraz odpuszczać:)Ciotka składa na bilety.
A ciekawe co Kimba powiedziałby na Brukselę- oj zaraz mama i tata dadzą mi popalić za takie pomysły.A teraz Wiki napisze coś do Ciebie a ja idę gotować kolację.

... link  

 
Cześć Nika!
Jak tam na studiach?Masz pewnie strasznie dużo nauki i tyle przedmiotów.My też ich mamy troszke,
ale na pewno o wiele mniej.Pieski rosną i brykają
(ciągle odczuwają niezwykłą sympatie do klamek,
prania i naszych butów).Mati już dorosły student,a
nie Tutulek.Ja w miare dobrze sobie radzę.Chucky się tuli i go chyba łapki bolą.Lea wierci się nawet przy spaniu.No, a Deksio to prawdziwy psi król.
Pozdrawiam Cię serdecznie
kuzynka Wikusia

... link  

 
hej wikusiu, ciesze sie ze mnie czytasz! Mysle ze wy macie rownie duzo nauki co ja, tylko ze w innych przedmiotach. Haha, smieszne ze psiaki dalej uwielbiaja buty. Lea to bardzo ladde imie dla psa, a chucky to troche przerazajace (jesli znacie film o chuckim...) Nie moge sie doczekac az was wrescie zobacze!

... link  


... comment
 
Ale super blog
Uważam , że blog jest w porządku.Niestety my w B.nie mamy pojęcia jak zmienić takie rzeczy.... myślę że musiałabyś zmienić operatora...chyba...
Dla nas to super blog bo możemy z Wami rozmawiać.

... link  

 
Dzieki, ciesze sie ze ci sie podoba

... link  


... comment
 
nie szata zdobi człowieka ;) nie dla ciekawego layoutu tego bloga tu wpadamy ;)
Hej, Nika, ja tez niestety Ci nie pomogę z tym layoutem, ale tak jak napisałam, przecież wpadamy tu do Ciebie nie po to by podziwiać wygląd strony, ale po to dowiedzieć się co u Ciebie słychać. Jestem pewna, że jeśli kiedyś będziesz miała swoją własną stronę internetową to będzie ona taka jak sobie wymyślisz, teraz najważniejsze, że mamy jakiś kontakt :)
Super co piszesz o tej imprezie z mieszkańcami!
Ja mieszkam u siebie już jakieś 9 lat, a nigdy nie mieliśmy takiej imprezy, zresztą jak mam być szczera nie wszystkich sąsiadów uwielbiam ;)
tzn w sumie większość jest bardzo fajna, zastrzeżenia mam tylko do dwóch w tym tego zza ściany bo jest tak wścibski i ciekawski, że aż trudno uwierzyć ;)
Jak tam, udało Ci się dzisiaj pójść na ten targ?
Ja mam dziś na koncie jeden sukces i chyba wpiszę go do kalendarzyka -udało mi się namówić Jarka na spacer :) I to taki ponad 2,5 godzinny! To naprawdę jest coś ;) Przeszliśmy trasą festiwalu "Narracje" -instalacje i projekcje filmowe i fotograficzne na budynkach i na terenach stoczni gdańskiej. Podeślę kiedyś zdjęcia bo niektóre projekcje były naprawdę interesujące.
Ściskam Cię mocno i niech Ci ten następny tydzień szybko minie, a weekend z rodzinką niech trwa jak najdłużej :)

... link  

 
No, ze wszystkimi mieszkancami nie mam dobrego kontaktu, ale z wiekszoscia tak ;) za dwa tygodnie wybieramy sie na lyzwy. Uwazaj z tym wscibskim sasiadem, moze to jakis stalker, napewno zrobil dziure w scianie zeby podgladac :)
Wow, niezla jestes ze na taki dlugi spacer namowilas Jarka. Nawet mi by sie nie chcialo 2,5 godzin lazic po miescie :) strasznie zimno sie zrobilo tutaj

... link  

 
Wiesz, ale następny taki długi spacer pewnie za rok albo 2 (2,5? ;)) więc jak się podzieli te 2,5 godziny na lata to wynik już nie jest tak imponujący...
U nas też już dość zimno, ale na razie i tak jest super bo nie ma śniegu. Bardzo nie lubię śniegu w mieście powinien być tylko na Boże Narodzenie i jakieś ferie w górach.
A Ty jutro chyba do rodzinki jedziesz?
Pozdrów tam wszystkich i wyściskaj :)

... link  


... comment
 
Też się zastanawiałem jak się tu zmienia wygląd strony. Kolejno klikasz na: Navigation - Layouts, a następnie na
- preferences (aby zmienić kolor poszczególnych elementów blogu)
lub na
- skins - Site layout - Stylesheet (aby zdefiniować wielkość i rozmieszczenie poszczególnych elementów:)

Pozdrawiam, t.

... link  

 
dzieki, jak bede miala czas to wyprobuje
super zdjecia btw :)

... link  


... comment