?roda, 30. stycznia 2013
Uaaay!
Pierwsza sesja wreszcie lezy za nami, za dwa tygodnie nowy semestr sie zaczyna. Jaka ulga! Biologia byla ok, ale nie jestem pewna czy zdalam.
Temperatury minusowe sie zkonczyly, prawie czuc juz wiosne :) Wlasciwie nie ma u mnie nic nowego, ale musze cos napisac zebyscie komentowali :) Musze zaraz isc na zakupy zeby cos zjesc a potem biore sie za sprzatanie, same nudy. Mam ochote wieczorem wyjsc czegos sie napic, ale prawie wszyscy dzisiaj po egzaminie pojechali do rodzicow albo na narty (zazdroszcze!). Z reszta ja tez jutro jade do rodziny, takze pozdrawiam was wszystkich, od 11.2. bede znow na blogu aktywna.
Calusy :*

... comment

 
tak po prostu...już po sesji?
Nikusiu...trudno uwierzyć naprawdę tak gładko poszło? Gratulujemy Ci serdecznie! Kiedy wszystko pozaliczasz-koniecznie pochwal się tym ;).
My już zaczęliśmy nowy semestr! Ferie były cudowne spaliśmy do 12 w południe! A teraz ja czyli ciocia wstaję o 5 rano a kuzynostwo o 6-jest ciemno...Życzymy Ci wspaniałych chwil w domku - Całujemy Cię, pozdrów Maję, Anię, Mariuszka, Karolka i oczywiście mamę, tatę i zwierzyniec- o rany ile Was jest....

... link  

 
juz naprawilam problem :) dziekuje, zycze wam tez duzo przytulnych, niestresujacych chwil :)

... link  


... comment